باربری و اسبابکشی در اهواز

☎️  👈  09377431023 👈 09167329832

چه در حال جابجایی باشید و چه صرفاً شلوغی، جابجایی اثاثیه سنگین کار بزرگی است.

از این تکنیک های ساده برای جابجایی وسایل سنگین و نامناسب بدون آسیب رساندن به کمر، خانه یا مبلمان خود استفاده کنید. چگونه اثاثیه سنگین را خودتان جابجا کنید - از سر خود استفاده کنید نه از پشت.
اجسام بلند را بالا و پایین ببرید
نگهداری کمد بلند، کمد بایگانی یا قفسه ها دشوار است. این را به یک کار دو نفره تبدیل کنید. مورد را به عقب کج کنید و از یک نفر بخواهید بالا و دیگری پایین را حمل کند. این باعث می شود که وزن در مرکز قرار گرفته و از چرخش خارج از کنترل جسم جلوگیری شود. علاوه بر این ، حمل و نقل کالاها به سمت بالا یا پایین پله ها آسان تر است ، زیرا زاویه کالسکه تقریباً با شیب پله ها مطابقت دارد.
صندلی ها در گوشه ها "قلاب" می شوند
یک صندلی بزرگ می تواند برعکس حرکت آسان باشد. حرکت دهنده های حرفه ای را مدل کنید و صندلی های بزرگ را در گوشه ها "آویزان" کنید. صندلی را به طرف خود بچرخانید تا شبیه "L" شود و ابتدا آن را از در به عقب ببرید. سپس آن را به دور چارچوب در قلاب (آویزان) کنید و از داخل آن بکشید.
نحوه جابجایی مبل: مبل ها را صاف نگه دارید
اگر مجبورید روی یک کاناپه در راهرو و در ورودی مانور دهید، ممکن است حمل آن به صورت افقی و چرخاندن آن در سراسر اتاق غیرممکن باشد. قبل از ورود به راهرو، مبل را در انتهای آن قرار دهید و آن را به سمت در بلغزانید. تقریباً همیشه می توانید آن را بالای در آویزان کنید. اگر کمی بالاتر از باز شدن در است، از بالا شروع کنید و چند اینچ عقب بروید.
کمربندهای حرکتی و بلند کردن (میله شانه ای که در اینجا نشان داده شده یک نوع است) با تکیه بر اهرم ها و گروه های عضلانی بزرگ وزن را از روی کمر شما برمی دارد. آنها همچنین دست شما را برای مانور دادن با دنده های نامناسب باز می گذارند. با این حال، استفاده از آنها در پله ها دشوار است، زیرا وزن به طور کامل به سمت پایین منتقل می شود
اینها بهترین انتخاب های ما برای کالسکه هایی هستند که به بلند کردن وسایل سنگین کمک می کنند.